Vásárolj több mint 40000 forintért és mi 🎁ajándékkal lepünk meg - egy LELOSI törülközővel a csomagodhoz!🎁 Utolsó darabok, végső árak: Fedezd fel 👀 25% kedvezmény MINDEN második termékre a LELOSI25 kóddal.

REKLAMÁCIÓ ÉS CSERE

Bár igyekszünk a lehető legjobb szolgáltatást és termékeket nyújtani, tisztában vagyunk vele, hogy egyes esetekben szükséges a termékek cseréje, visszaküldése, a reklamáció.

A vásárolt termékek visszaküldhetők a vásárlástól számított 30 napon belül. A vásárló dönthet arról, hogy termékcserét vagy pénzvisszatérítést szeretne igényelni. A terméket új, tiszta és ép állapotban, eredeti címkékkel tudjuk csak visszavenni. Nem mutathatja viselés vagy mosás jeleit. Azt javasoljuk, hogy óvatosan bontsd ki a csomagot, és a címkéket csak akkor távolítsd el, ha már biztos vagy abban, hogy megfelel a méret és a termék az elképzeléseidnek.

Abban az esetben, ha a visszaküldött termék nem felel meg a fent említett szempontoknak (a terméket egyértelműen viselték, kimosták, koszos, kellemetlen illatú, hiányzik róla a címke, nem az eredeti csomagolásában van), fenntartjuk a jogot arra, hogy elutasítsuk a cserére vagy pénzvisszatérítésre irányuló kérelmet.

Ehhez kérjük, töltsd ki a lap alján található űrlapok valamelyikét, a problémádtól függően. Kollégáink a beérkezett űrlapok alapján intézik a visszaküldést a GLS futárszolgálat segítségével. Ennek költsége 1500 HUF.

Csere esetén plusz 1500 HUF (azaz összesen 3000 HUF) szállítási költséget kell fizetned az új csomag kiszállításáért.

Amennyiben egy éppen futó akció során több terméket rendeltél (például 2-t fizet 3-at kap), és csak egy terméket küldesz vissza, sajnos nem áll módunkban teljes árat visszautalni, hanem a nálad maradt termékeket tekintjük kifizetettnek (függetlenül attól, hogy melyik volt ajándék/akciós).
Amennyiben segítségre van szükséged, írj nekünk az info@lelosi.hu e-mail címre és segítünk a legjobb megoldást megtalálni számodra.

Miben segíthetünk?